کیس Level 10 GTS، محصول جدید Thermaltake
NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

کیس Level 10 GTS، محصول جدید Thermaltake

 

کمپانی  Thermaltake که از کمپانی‌های پیشرو در زمینه ساخت کیس‌های کامپیوتری، محصولات خنک‌کننده و منابع تغذیه به شمار می‌رود، نسخه جدید کیس‌های Level 10 GTS و Level 10 GTS Snow editionکه دارای در کناری شیشه‌ای است را معرفی کرد. این محصول حاصل همکاری این کمپانی و BMW است و این بار در ابعاد کوچک‌تر عرضه شده ولی قابلیت‌های خود را حفظ کرده است.

این دو محصول جدید که در کلاس کیس‌های  Mid-Tower قرار می‌گیرند دارای طراحی خاص کیس Level 10 GT هستند. این محصولات جدید دارای چهار محفظه هارددیسک Easy Swap و پورت‌های USB 3در قسمت جلو بوده و از سیستم مدیریت کابل‌ها (با ۳ سانتی‌متر فضا در سمت راست کیس) و نصب بدون نیاز به ابزار پشتیبانی می‌کنند. در کناری نیز دارای پنجره شیشه‌ای بوده که باعث دیده شدن قطعات داخل کیس می‌شود و نمای زیبایی به سیستم می‌بخشد.

با دارا بودن یک فن بزرگ ۲۰ سانتی متری مجهز به LED آبی رنگ در قسمت جلو و یک فن ۱۲ سانتی متری در قسمت عقب و امکان نصب فن‌هایی دیگر در بالا و پایین کیس، این دو محصول از قدرت تهویه هوای بسیار بالایی بهره‌مندند. این دو کیس کلاس Mid-Tower دارای فضای مناسبی برای نصب قطعات سخت‌افزاری بزرگ بوده و می‌توانند از کارت‌های گرافیکی طویل تا طول ۳۱۵ میلیمتر و خنک‌کننده‌های CPU با ارتفاع ۱۷۵ میلیمتر پشتیبانی کنند و سیستم‌های خنک‌کننده مایع را در خود جای دهند. Level 10 GTS بهره‌مندی از قدرت تهویه مناسب در کنار سیستم های خنک کننده مایع را ممکن می سازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:کیس , بزرگترین کیس , ,
ارسال توسط سعید مهدوی